Du kan skicka e-post
till webbansvarig@socialstyrelsen.se
om det är något fel på webbplatsen.
Du kan lyssna på information på webbplatsen.
Då klickar du på ”Lyssna” högst upp på sidan.
Vår information finns också på teckenspråk.
Klicka på ”Teckenspråk” längst upp på sidan.
Om du vill ha större text
ska du klicka på ”Visa” i din egen webbläsares meny,
och sedan på ”Teckenstorlek”.
Vill du inte att någon
ska kunna se på din dator
att du besökt vår webbplats?
Om du använder en pc
ska du välja ”Verktyg” i menyn.
Välj sedan ”Alternativ”.
Välj ”Ta bort filter”
eller ”Rensa tidigare”.
Om du använder Mac
ska du välja ”Historik”
och sedan ”Rensa historik”
eller ”Töm cache”.