Gå direkt till huvudinnehållet
Webbplatsen fungerar inte korrekt om du har stängt av funktionen för JavaScript.
Meny
Sök
Stöd i livet
Om socialtjänsten
Other languages
English
Teckenspråk
Lättläst
Webbplatsen fungerar inte korrekt om du har stängt av funktionen för JavaScript.
Lättläst
Teckenspråk
English
Other languages
Stöd i livet
Om socialtjänsten
Stöd i livet
Lättläst svenska
Lättläst svenska
Här hittar du information om socialtjänstens arbete på lättläst svenska.
Äldre
Här kan du läsa om äldre på lättläst svenska.
Sluta använda våld i nära relation
Här kan du läsa om att sluta använda våld i nära relation på lättläst svenska.
Utsatt för våld i nära relation
Här kan du läsa om utsatthet för våld i nära relation på lättläst svenska.
Om socialtjänsten
Här kan du läsa om socialtjänsten på lättläst svenska.
Problem med alkohol, droger eller spel
Här kan du läsa om problem med alkohol, droger eller spel på lättläst svenska.
Hemlöshet
Här kan du läsa om hemlöshet på lättläst svenska.
Funktionsnedsättning
Här kan du läsa om funktionsnedsättning på lättläst svenska.
Ekonomiskt stöd
Här kan du läsa om ekonomiskt stöd på lättläst svenska.
Lämna ett kriminellt liv
Här kan du läsa om att lämna ett kriminellt liv på lättläst svenska.
Barn och familj
Här kan du läsa om barn och familj på lättläst svenska.
Dela
Dela på Facebook
Dela på Twitter
Dela på Linkedin
Dela sidlänken med epost
Kopiera sidlänken