/
/

Om webbplatsen

Här hittar du en del tips som gör det lättare att använda webbplatsen.

Har du hittat ett fel på webbplatsen?

Du kan skicka e-post
till webbansvarig@socialstyrelsen.se
om det är något fel på webbplatsen.

Andra format

Du kan lyssna på information på webbplatsen.
Då klickar du på ”Lyssna” högst upp på sidan.
Vår information finns också på teckenspråk.
Klicka på ”Teckenspråk” längst upp på sidan.

Teckenstorlek

Om du vill ha större text
ska du klicka på ”Visa” i din egen webbläsares meny,
och sedan på ”Teckenstorlek”.

Dölj ditt besök

Vill du inte att någon
ska kunna se på din dator
att du besökt vår webbplats?

Om du använder en pc

ska du välja ”Verktyg” i menyn.
Välj sedan ”Alternativ”.
Välj ”Ta bort filter”
eller ”Rensa tidigare”.

Om du använder Mac

ska du välja ”Historik”
och sedan ”Rensa historik”
eller ”Töm cache”.